Positieve en negatieve ervaringen - Reisverslag uit March, Verenigd Koninkrijk van Melissa Magermans - WaarBenJij.nu Positieve en negatieve ervaringen - Reisverslag uit March, Verenigd Koninkrijk van Melissa Magermans - WaarBenJij.nu

Positieve en negatieve ervaringen

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

19 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, March

Na een tijdje niet geschreven te hebben schrijf ik vandaag over de positieve en negatieve ervaringen. Ik heb natuurlijk van alles te vertellen. Ik zal gewoon schrijven en hopelijk vergeet ik niks.

Als eerste heel positief is dat ik hier na toe mocht komen!
Wat ik heel erg positief heb ervaren is het contact met collega's en hoe zij ons helpen. De stage op zich is ook een positieve ervaring, het is erg fijn dat we met zoveel mochten mee kijken en dat we zoveel mochten doen. Ik heb het tot nu toe erg positief ervaren om hier te zijn en te leren, niet alleen in het werkveld maar ook over mezelf. Ik heb deze tijd samen gewoond met een andere student. Je hebt veel vrijheid en moet voor jezelf zorgen en natuurlijk het huishouden doen. Nou is me dat allemaal prima bevallen, soms wat minder natuurlijk want dan had ik er geen zin in of ik had nog opdrachten om aan te werken. Ook hoe het geregeld is vanuit stage over appartement is een erg goede ervaring voor mij. We kwamen hier en eigenlijk was aanwezig, natuurlijk geen eten maar we hadden een ruimte om te wonen, bestek, borden, pannen, handzeep, afwasmiddel, thee, beddengoed en wat andere spulletjes wat me nu even niet te binnen schiet. In het begin werden we opgehaald door een collega tot dat we wisten waar onze stage plaats was. Erg fijn dus. Helaas worden we niet meer opgehaald nu en soms zien we een collega langsrijden als wij op de bus wachten, minder leuk dus. Negatieve ervaringen heb ik niet heel veel denk ik of misschien vergeet ik wat. Wat ik het meest negatief heb ervaren is dat ik me erg afgesloten voelde van de buitenwereld. Je kunt niet even afspreken of even langsgaan. Ik mis ook mijn hobby's en ook daar voelde ik me erg erbuiten gevallen. Dit zijn dingen die je natuurlijk niet kunt voorkomen. Een andere negatieve ervaring is dat er veel op je af komt aan het einde van mijn stage. Er worden nu nog wat dingen gevraagd om te doen en de opdrachten moeten klaar zijn. Nu was mijn stage begeleider niet helemaal op tijd klaar hier mee en heb ik wat stress.
Ik zal ongetwijfeld dingen hebben vergeten maar dit is wat nu in mij op komt.
Dit is een van mijn laatste verslagen! Ik kom bijna naar huis.
Nog even doorwerken en dan is het einde in zicht. Tot nu toe heb ik een super tijd, maar zeker met ups en downs.

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, March

Melissa

Actief sinds 01 Sept. 2016
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 8457

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 02 December 2016

Buitenland stage

Landen bezocht: