Nieuwe vriendschappen + update! - Reisverslag uit March, Verenigd Koninkrijk van Melissa Magermans - WaarBenJij.nu Nieuwe vriendschappen + update! - Reisverslag uit March, Verenigd Koninkrijk van Melissa Magermans - WaarBenJij.nu

Nieuwe vriendschappen + update!

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

30 November 2016 | Verenigd Koninkrijk, March

Vandaag, de laatste keer voordat ik naar huis ga schrijf over nieuwe vriendschappen. Wat willen ze dat we schrijven vroegen we ons af. Als je helemaal alleen bent ga ik er vanuit dat je sneller iemand zoekt om even mee te kletsen. Ik had dit al omdat ik samen met iemand ging. Dat was altijd fijn, je had iemand om mee te praten, soms even om tegen te zeuren en een luisterend oor. Maar wij konden elkaar niet van te voren. Ik denk dat dit ook een nieuwe vrienschap is. We hebben elkaar heel goed leren kennen, kan ook niet anders als je bijna 3 maanden samen woond. Verder heb ik wel vaker gesproken met mensen op straat, in de supermarkt of bij de bus. Soms waren dit de zelfde mensen maar echt vriendschap kun je het niet noemen. Buiten dat heb ik denk ik alleen contacten gehad op stage. Ik heb een zekere vriendschap opgebouwd met sommige collega's. Natuurlijk niet allemaal, de een is meer geinteresseerd als de ander. Ik zal ze ook zeker missen als ik weg ga.

Kort verhaal vandaag maar mee weet ik er zo niet over te schijven. Het is mijn laatste stage dag vandaag dus erg spannend allemaal. Er word van ons verwacht dat we ons appartement netjes achter laten, logisch! Daarom gaan we poetsen, de laatste spulletjes inpakken en dan zullen vandaag en morgen snel voorbij zijn. Vrijdag begint onze reis terug! We beginnen het 's ochtends en gaan dan met de trein naar Stansted daar hebben we ruime tijd om onze bagage in te checken en rustig aan te doen. Dan vliegen we het 's middags terug naar Nederland!
Mijn laatste laatste verslag zal ik schrijven van uit thuis.

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, March

Melissa

Actief sinds 01 Sept. 2016
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 8479

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 02 December 2016

Buitenland stage

Landen bezocht: