De accommodatie, regels, eten enz. - Reisverslag uit March, Verenigd Koninkrijk van Melissa Magermans - WaarBenJij.nu De accommodatie, regels, eten enz. - Reisverslag uit March, Verenigd Koninkrijk van Melissa Magermans - WaarBenJij.nu

De accommodatie, regels, eten enz.

Blijf op de hoogte en volg Melissa

31 Oktober 2016 | Verenigd Koninkrijk, March

Vandaag ga ik schrijven over de accommodatie, de regels en het eten. Als er tijdens het schrijven wat in me op komt, zal ik dit ook erbij schrijven.

De accommodatie, ik noem het voor het gemak ons huisje. De ruimte waar we nu al bijna 2 maanden wonen. We hebben een best ruime woonkamer, met een keuken en veel kastjes. Onze koelkast en kastjes zijn goed gevuld. Daarnaast hebben we 2 slaapkamers en 2 badkamers. De badkamers zijn best ruim en ik heb een bad, een wc en een wastafel op mijn badkamer. We wonen midden in het centrum, we zijn zo bij alle winkels en de lidl is ook op loop afstand.
Dan de accommodatie van stage. Onze stage plaat is ook in March, niet gelegen in het centrum maar meer op een soort van industrie terrein. Het is een soort van huis gelegen naast een grote auto garage. En pas geleden hoorde ik dat er ook een gevangenis vlakbij ligt.

Onze regels in ons appartement/ons huisje. We hebben een paar regels hier. We mogen geen huisdieren, zelfs geen goudvis. Niet dat dit voor ons veel zin heeft we zijn er natuurlijk maar 3 maanden. We mogen gen apparaten aan voor 8 uur 's ochtends en na 10 uur 's avonds die hard geluid maken. Dit betekend dat we geen wasje kunnen draaien het
's avonds. Ook douchen mogen we niet voor 8 uur en na 10 uur, dit is soms erg lastig als je je snel even wilt douchen voor je weg gaat of na bed gaat. In de tussentijd ben ik er wel aan gewend. Er zijn ook nog afspraken over fietsen, deze mogen niet in de gezamenlijke hal. Wij hebben deze natuurlijk niet maar onze mede bewoners natuurlijk wel. Zij houden zich hier niet aan, zo staat alles hier vol met fietsen. We mogen De wasmachine niet aan hebben als we niet thuis zijn, doen we dit wel en er gebeurt iets met de wasmachine is de schade voor ons zelf. Verder kan ik nu even geen regels bedenken.

Ik weet niet precies wat ze willen weten over het eten. We doen onze boodschappen over het algemeen bij de lidl, dit omdat daar het meeste is wat we thuis ook hebben. We maken het ons zelf soms makkelijk en eten bijvoorbeeld soep met een broodje. De meeste avonden koken we gewoon, ook niet altijd heel uitgebreid of moeilijk. Meestal rijst of pasta met verschillende sauzen. Soms zelf gemaakt en soms uit een potje. We hebben ook aardappeltjes, lekker om op te bakken. Ook eten we vaker groente en de meest voorkomende groentes zijn: komkommer, sla, paprika's, boontjes en wortels. Ik zal vast wat hebben over geslagen maar dit is wat ik nu weet.
Voor ontbijt hebben we ontbijt granen en brood, als lunch eten we meestal ook brood. Maar soms maak ik er een tosti van.

Ik wilde nog even vertellen dat mijn moeder en vriendin op bezoek zijn geweest voor een paar dagen. Ik heb super leuke en fijne dagen gehad. Komende week komen ga ik nog naar London met mijn zus en beste vriendin en natuurlijk haar dochtertje.
En daarna kan toch stiekem het aftellen beginnen.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!
Groetjes en tot de volgende keer...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, March

Melissa

Actief sinds 01 Sept. 2016
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 8464

Voorgaande reizen:

01 September 2016 - 02 December 2016

Buitenland stage

Landen bezocht: